04 April 2011

Slot Jambu

Sekarang duk tanggung keje tiga jambu opis:(
Kepala pening, ting tong ting tong. Kejap bos panggil, kejap nak jumpa org nak dengar masalah rakyat.
Muka banyak manis, macam sangat baik. Walau hakikatnya tuhan jer yang tau.
Haiii....bila nak dapat pengganti ni.
Mati ler aku berlari ke sana ke mari.
Kena manage masa, kalo tak, keje tak siap.Bos bebel.
Ni belum lagi dengan mereka yang duk keje aku untuk O.T n TNT.
Rasa cam nak cuti  bersalin 6 bulan je!!
Huaa waaaa!!!!

01 April 2011

Tioman

Cantiknya.Sejuk mata memandang. Mendamaikan!Rasa cam nak pergi je jelajah pulau. Mesti bestkan??Tapi.......kalo kami pergi bertiga, camne nak snorkeling?Adib?? Simpan je lah dalam hati makcik oiii. Tahun ni banyak nak pakai duit. Nak pindah, nak renovate rumah, duit lawyer tak bayar lagi. Sabar-sabar jamu je lah mata:)
There was an error in this gadget