15 December 2011

Budak kecik ini

Seminggu kebelakangan ni dia tak mo duduk taska, tak tau la kenapa. Asal sampai je nangis meronta-ronta tak nak duk taska. Sebelum ni ok je. Kenapalah agaknya.
 Kesian dia......Masih tak faham napa kena duduk taska. Kadang2 sebut bibik, mak, uwan:(
Tapi umi tau kamu seorang anak yang bijak. Umur 2 tahun 2 bulan dah boleh kira 1-10 dalam bahasa melayu n english. Wana pun pun dah kenal.
Kalo dia cakap "umi dah abis" aku tanya abis tu apa? Finish jawabnya.
Tapi sasaran untuk mendidik dia menghafal surah2 pendek blum dapat lagi.
Sejak pandai bercakap kalo tanya dah besar nak jadi apa katanya nak bawak flight.
Umi doakan cita-cita Adib tercapai walaupun umi nak Adib jadi Ustaz or Tahfiz:)
There was an error in this gadget