07 March 2013

Buaian Berendoi



Bila tak de keje, duk google....alahai cantiknya!Macam nak raja gitu. Teringin gak nak buat majlis macam ni, tapi....ermmm( ^____* sambil tgk akaun sana sini, korek-korek* kena tengok bajet dlu yer. Dah macam nak terima menantu ok!Insyallah, untuk anak kedua ni akan cuba buat majlis di rumah sendiri. Tapi tak de glamour camni. Tak mampu gitu!Ahakssss....
Jom kita layan gambar, harga maut-maut semuanya ni(^____^)

Cantik tak?
Dah macam pelamin kan?
Berkenannya.....adeh jatuh cinta mak!

 
Yang ni pun sweet jugak.
Lawanya!!Suka sangat-sangat...



 

1 comment:

RySha sHaiRy said...

giler arr..cm nak kawin..kalu aku dpt ank pompuan nanti aku buat cam ni..tp kalau beranak kt ombesea x leh la kan hahaha..

There was an error in this gadget